red red wine ....(සි0හලින්)

red red wine ....(සි0හලින්)
https://youtu.be/w7ZMa2KxNjg රතු, රතු වයින් මගේ හිසට යයි මට තවමත් ඇයව එසේ අවශ්‍ය බව මට අමතක කරයි රතු, රතු වයින්, එය ඔබට භාරයි මට කළ හැකි සියල්ල මම කර ඇත්තෙමි මතකයන් නොයනු ඇත, මතකයන් නොයනු ඇත මම කාලයත් සමඟ දිවුරුම් දුන්නා ඔයාගේ සිතුවිලි මගේ ඔලුව දාලා මම වැරදියි, දැන් මට තේරුණා එක් දෙයක් පමණක් මට අමතක වේ රතු, රතු වයින්, මට සමීපව සිටින්න මට තනියම ඉන්න දෙන්න එපා එය මගේ නිල් හදවත ඉරා දමයි මම කාලයත් සමඟ දිවුරුම් දුන්නා ඔයාගේ සිතුවිලි මගේ ඔලුව දාලා මම වැරදියි, දැන් මට තේරුණා එක් දෙයක් පමණක් මට අමතක වේ රතු, රතු වයින්, මට සමීපව සිටින්න මට තනියම ඉන්න දෙන්න එපා එය මගේ නිල් හදවත ඉරා දමයි රතු රතු වයින්, ඔබ මට හොඳට දැනෙනවා ඔයා මාව හැම වෙලේම තියාගෙන ඉන්නවා රතු රතු වයින්, ඔබ මට එතරම් ශ්‍රේෂ් feel හැඟීමක් ඇති කරයි ඔබ මගේ අතේ සිටින විට මට ඩොලර් මිලියනයක් දැනේ රතු රතු වයින්, ඔබ මට දුකක් දැනෙනවා කිසියම්…

No comments:

Channel FIVE

Meat Slicer, Meat, Fruit And Vegetable Slicer, Frozen Meat Slicer,

  Manual Frozen Meat Slicer, Meat, Fruit And Vegetable Slicer, Frozen Meat Slicer, Adjustable Thickness, Kitchen Cutting Tool Material Blade...